Kurus Sebelum Raya Dengan Set Hello New You

Kurus Sebelum Raya Dengan Set Hello New You


Assalamualaikum wbt buat semua pembaca entri ini. Didoakan semoga sentiasa dalam lindungan Allah swt dan ceria-ceria selalu. Sudah menghampiri Ramadhan, Syawal juga bakal menjelma tidak lama lagi. Bila sebut raya, bermacam-macam berlegar dalam kepala.

....baju raya baru, langsir baru, perabot baru, wajah baru dan bermacam-macam lagilah yang baru,hehe...

Lagi-lagi bagi kita yang perempuan ni kan? Mesti ramai yang berazam untuk cantik dan kurus pada hari raya nanti. Nak berwajah baru la katakan.

Jadi,inilah masanya kita nak mula! Ramai yang mengambil peluang puasa nanti untuk kurus. Bagi sesiapa yang dah selalu buat Intermitten Fasting, semestinya lagi bersemangat dan dapat berpuasa ramadhan lebih baik tanpa letih lesu.

Namun begitu, berpuasa bulan ramadhan ni sebenarnya lagi banyak dugaan. Betul tak? Dugaan makanan sedap-sedap dibazar; kuih-muih,air berbalang-balang, dan macam-macam lagilah. Dah jadi macam pesta makanan pun ada!.


Sebab itu ada juga antara kita yang perlukan support yang bagus untuk kurus sebelum raya. Termasuklah diri Zilla sendiri yang sangat meminati kuih-muih tradisional ni. Kuat dugaan tu untuk tahan kempunan nak makan kuih-muih.Hehe..


SO, NAK TAHU APA SUPPORT YANG BOLEH DIAMALKAN UNTUK KURUS SEBELUM RAYA

Antaranya adalah dengan dengan Set Kurus Shaklee dan Set Puasa Shaklee.

Seperti dientri sebelum ini, Zilla ada kongsikan set puasa shaklee yang sangat membantu untuk kenyang lama,bekal tenaga, dan elak dehidrasi.

Kalini Zilla nak kongsi pula berkenaan set kurus shaklee : Set Hello New You.

Set Hello New You ini adalah set yang berfokus untuk awak yang ingin menurunkan berat badan secara sihat dan selamat. Ianya adalah makanan tambahan yang selamat dan perlu sebagai sokongan untuk menurunkan berat badan.


HELLO NEW YOU SET

Hello New You Set terdiri daripada Cinch Chocolate, Omega Guard, Lecithin, dan Herblax.

Semua diatas berfungsi sebagai 3B (buang,bakar,bina). Buang segala lemak & toksin dalam badan, bakar lemak degil, dan bina semula otot.

Jom zilla terangkan satu per satu ok.


Cinch Chocolate

1. Hidangan yang lazat dan berkhasiat, dan didatangkan dengan perisa coklat didalm set hello new you.

2.Diperkaya dengan Leusina (leucine) untuk membantu membakar lemak,membentuk dan mengekalkan otot dan inch loss.

3.Dilengkapi dengan 20 jenis vitamin dan mineral bagi memenuhi ketidakcukupan nutrisi dalam badan.

4.Mengurangkan keinginan makan yang membuak dan rasa lapar.


Lecithin

1.Merupakan pengemulsi lemak secara semulajadi, yang diperolehi daripada sumber kacang soya asli (GMO Soy).

2.Mempercepat pemecahan lemak.

3.Menghalang pengumpulan lemak dan membersihkan toksin dalam organ badan.


Herblax

1. Herblax merupakan campuran proprietari termasuk daun senna yang digunakan sejak bertahun lamanya sebagai laksatif semulajadi.

2.Merangsang pergerakan usus untuk melancarkan proses perkumuhan semula jadi badan.

3.Mampu membersihkan kerak-kerak dinding usus dan mengempiskan perut, secara tidak langsungnya dapat menyekat keinginan makan yang membuak-buak di waktu berpuasa.


Omega Guard

1.Menyediakan spektrum luas asid lemak penting omega-3 daripada ikan laut dalam.

2.Omega 3 termasuk EPA dan DHA  banya memberi kesihatan dan menurunkan berat badan.

3.Merangsang penghasilan hormon Leptin didalam badan yang penting untuk meyekat selera makan. Badan akan cepat lapar bila rendahnya hormon Leptin ini.

4.Leptin didalam omega guard juga dapat menungkatkan metabolisme sekaligus membakar lemak-lemak yang tidak diperlukan oleh badan.


TESTIMONI SET HELLO NEW YOU SHAKLEE

Ini antara kejayaan mereka yang dah mengamalkan set hello new you bersama-sama cara diet pilihan yang pastinya berkesan!


Jadi, apa tunggu lagi! Jom dapatkan sekarang dan Zilla akan consult dari A - Z bagaiman pengambilan Set Hello New You ini boleh membuatkan awak kurus sebelum raya.

Bukan itu saja, awak juga akan diberikan resipi minuman cinch shake yang sangat istimewa sehinggakan terbawa-bawa dalam mimpi..Hehe, confirm lepasni dah tak cari minuman lain sepanjang puasa.

Jangan lupa juga dapatkan penerangan lanjut SET KURUS SHAKLEE di entri selanjutnya.


Ok  bagi sesiapa yang ingin dapatkan set ini, Zilla nak bagi special  untuk bulan ini sahaja, awak yang mendaftar keahlian disini untuk pembelian yang lebih jimat, akan dipos bersama-sama 1 Green shaker shaklee (limited) dan juga 1 tong cinch Chocolate, penghantaran secara PERCUMA ke seluruh Malaysia.

Akhir kata, selamat menjalani ibadah puasa 2023. Moga Allah menerima segala amal kebaikan dan ibadah kita pada bulan mulia, diampunkan segala dosa-dosa dan dikurniakan kesihatan yang baik sepanjang berpuasa.

Sebarang pertanyaan boleh hubungi Zilla disini


Azilla Muhammad

Shaklee Business Builder


#pengedarshakleebukitjalil #blogmegashaklee #shakleethrive2023 #shakleetriumph2023 #puasa2023 #setpuasashaklee #setkurusshaklee #shakleemalaysia #shakleekl #shakleebyzilla

Comments

Popular posts from this blog

Kenapa Shaklee Suplemen Terbaik Di Malaysia : 3 Keistimewaan Shaklee

5 IDEA MENU SAHUR SIHAT

Set Puasa Shaklee : Berpuasa Dengan Shaklee Semudah 1 2 3