Set Puasa Shaklee : Berpuasa Dengan Shaklee Semudah 1 2 3

Countdown Ramadhan!




Kurang lagi 15 hari umat Islam seluruh dunia akan menyambut bulan mulia, Rama0dhan! Tak sabar rasanya nak sambut puasa kalini. Selalunya, pertengahan atau hujung-hujung Ramadhan baru berkesempatan balik berpuasa dikampung halaman. Kalini insyaAllah puasa pertama berbuka dikampung bersama-sama umi abah dan adik-beradik.

Syukur sangat! Kalau ikutkan masih lagi dalam tempoh enam bulan probation untuk kerja baru, dah lepas tiga bulan, cuti tahunan dah entittled.Hehe..

Kotak Keriangan Ibu Ayah


Selain balik kampung, lagi satu kegembiraan zilla nak kongsi adalah berpuasa bersama-sama set puasa kegemaran; Set Puasa Shaklee! Set puasa shaklee wajib ada dirumah bila berpuasa. Antara produk puasa kegemaran zilla ialah ESP (Energizing Soy Protein) dan Performance Drink (PD). Dah hampir lima tahun berpuasa dengan set puasa shaklee. ESP zilla akan ambil untuk sahur dan PD pula waktu sahur dan berbuka.

Zilla mula ambil suplemen ketika puasa sejak tahun 2020. Dari zaman bersekolah lagi zilla adalah seorang pesakit gastrik yang boleh dikatakan agak teruk juga. Dulu-dulu selalu ulang alik hospital, ambil darah, check urine, kalau tiba-tiba gastrik menyerang terpaksa ke emergency room untuk cucuk ubat, dan bila tiba bulan Ramadhan atau puasa-puasa sunat, makanan waktu sahur adalah UBAT!

Dah jadi kewajipan makan ubat waktu sahur supaya perut tahan hingga ke petang. Satu masa tu, rasa fed up sangat untuk ambil ubat setiap kali sahur. Itulah sebab perkenalan zilla dengan ESP ketika berpuasa beberapa tahun yang lepas.

Alhamdulillah, ESP sangat serasi dengan diri zilla, dan gastrik pun dah mula kurang. Boleh kira cuma beberapa kali je gastrik menyerang dalam setahun. Itupun disebabkan ada hari zilla skip ESP atau ambil makanan pedas semasa perut kosong.

Mungkin ramai yang belum tahu, paling best adalah setiap kali Ramadhan, Syarikat Shaklee sendiri akan meraikan kita dengan Promosi Set Puasa Shaklee yang sangat menarik dan murah. Berpuasa jadi sangat mudah! Nak tahu set puasa yang menjadi rebutan untuk puasa tahun ni tak? Mesti tak sabarkan!

Happy Fasting



SET PUASA SHAKLEE : Set Puasa 1 2 3

Set Puasa Shaklee 123 ini adalah promosi terhangat dipasaran untuk sambutan puasa tahun 2023! Set Puasa Shaklee 123 terdiri daripada 3 produk shaklee iaitu 1) ESP (Energizing Soy Protein), 2) Cinch Shake Chocolate dan 3) Performance Drink Lime. 

Set Puasa Shaklee 123 ni sangat lengkap untuk keperluan berpuasa bagi mengekalkan tenaga dan mengelak kelesuan pada siang hari berpuasa  sehinggalah ke malam hari untuk berterawih. Jadi, kita hanya Berpuasa Dengan Shaklee Semudah 123!

Set Puasa 1 2 3


Jom zilla kongsi banyak lagi kelebihan set puasa shaklee 123 ini untuk kita!

1) ESP (Energizing Soy Protein)
🌾Sumber protein berkualiti berasaskan tumbuhan untuk menguatkan otot perut.
🌾Glisemik index (GI) yang rendah akan memberi rasa kenyang lebih lama dan tidak memedihkan perut.
🌾Membantu mengatasi masalah gastrik.
🌾Tiada kolestrol, gula tambahan, dan rendah lemak.
🌾Membantu ibu menyusu ketika berpuasa, menghasilkan susu ibu yang pekat dan berkhasiat.


2) Cinch Chocolate
🍫Sumber protein berkualiti berasaskan tumbuhan soya.
🍫Mengandungi 20 jenis vitamin dan mineral yang diperlukan oleh badan.
🍫Merupakan pengganti makanan terbaik.
🍫Sesuai bagi individu yang ingin menurunkan berat badan kerana cinch mengandungi leucine yang membina otot serta mengurangkan inch loss dengan lebih cepat.
🍫Glisemik index (GI) yang rendah sesuai untuk pesakit kencing manis.
🍫Meningkatkan metabolisme badan dan memberi tenaga sepanjang berpuasa tanpa penat melakukan aktiviti harian/kerja.


3)Performance Drink
🍋Membekalkan tenaga segera dan berterusan.
🍋Memyinpan air didalam sel-sel badan bagi mencegah dehidrasi.
🍋Dapat menggantikan minuman isotonik bergula.
🍋Mengurangkan rasa dahaga ketika berpuasa seharian.
🍋Mengelak berlakunya cramp pada anggota badan serta melembapkan kulit.



Jadi, korang yang mempunyai masalah seperti gastrik, selalu letih dan lesu, pitam ketika berpuasa atau bekerja yang memerlukan tenaga yang banyak, boleh cuba amalkan Set Puasa Shaklee 123 ni! Set Puasa Shaklee sangat sesuai untuk semua peringkat umur; dewasa, warga emas serta ibu mngandung dan menyusu. 

Jika anda adalah ibu yang sedang hamil atau menyusu, jom kita ikuti dulu pengalaman ramadhan ibu menyusu dengan Set Puasa Shaklee !

Sebelum mengakhiri perkongsian kali ini, zilla nak belanja dulu feedback dan testimoni mereka yang dah berjaya puasa penuh bertenaga bersama-sama Set Puasa Shaklee :

Testimoni Performance Drink

Testimoni ESP


SET PUASA TAMBAHAN - kesihatan dalaman, detox, kurus, kuatkan imun badan


+601135253507
Pengedar Shaklee Bukit Jalil


#shakleethrive2023
#shakleetriumph2023
#blogmegashaklee
#kocekraya2023
#pengedarshakleebukitjalil
#shakleekl
#shakleemalaysia
#setpuasashaklee
#vitaminpuasa2023




Comments

Popular posts from this blog

Kenapa Shaklee Suplemen Terbaik Di Malaysia : 3 Keistimewaan Shaklee

5 IDEA MENU SAHUR SIHAT