Kenapa Shaklee Suplemen Terbaik Di Malaysia : 3 Keistimewaan Shaklee

Assalamualaikum wbt & salam sejahtera buat semua pembaca entri Zilla. Zilla sentiasa doakan kalian dikurniakan kesihatan yang baik dan dalam jagaan Allah sentiasa. Aamiin Ya Allah.

Sekarang ramai bercakap-cakap tentang suplemen ataupun vitamin shaklee untuk kesihatan. Pengguna yang berdaftar saja pun dah beratus-ratus ribu, belum lagi yang menjadi pengguna tanpa berdaftar, entah-entah dah berjuta ye. Hehe..

Alhamdulillah, begitu ramai yang dah percaya dan yakin dengan vitamin/suplemen shaklee sebagai pelengkap makanan harian.


Namun, ada juga yang masih ragu-ragu dan membuat andaian tanpa fakta sahih yang mengatakan vitamin/suplemen shaklee ini boleh membahayakan kesihatan. 

Jadi, disini Zilla nak kongsi 3 keistimewaan suplemen shaklee yang diyakini selamat, terbukti, dan berkesan untuk pengguna. Manakan tidak, shaklee dah lebih 100 tahun didunia, kalau tak selamat dan berkesan,rasa-rasanya boleh ke bertahan selama tu?


3 KEISTIMEWAAN YANG MENJADIKAN SHAKLEE SUPLEMEN TERBAIK DI MALAYSIA

1. Selamat
✔Falsafah 'Living in Harmony with Nature' adalah tunjang kepada semua yang shaklee lakukan.

✔Shaklee telah melakukan lebih 100,000 ujian kawalan kualiti setiap tahun untuk memastikan produk berkualiti kepada pengguna.

✔Bagi menjamin ketulenan dan keselamatan produk, Shaklee telah menjalankan 350 ujian ke atas setiap bahan botani untuk pencemaran berbahaya, racun perosak dan sisa lain.

✔Komitmen jangka panjang Shaklee untuk keberkesanan dan ketulenan produk organik telah dilakukan melalui lebih 300 ujian  sebanyak 3X lebih ujian terhadap racun perosak yang diperlukan Pharmacopeia Amerika Syarikat.

2.Terbukti

✔Produk shaklee disokong oleh lebih daripada 100 paten dan yang sedang dipatenkan.

✔Shaklee mempunyai lebih daripada 135 kajian klinikal, kertas saintifik, pembentangan dan yang paling terbaik adalah termasuk Kajian landmark dan Kajian Telomere.

✔Penemuan Kajian Telomere oleh Dr Elizabeth Blackburn mendapati bagaimana kromosom dilindungi oleh telomere  dan enzim telomerase yang mempengaruhi faktor usia dan kesihatan seseorang.

✔Hasil kajian juga mendapati bahawa populasi shaklee adalah sangat sihat berbanding kesihatan populasi umum.

✔Dr Blackburn telah dinobatkan Pemenang Hadiah Nobel dalam Perubatan pada tahun 2009 atas pencapaian beliau ke atas Kajian Telomere.

3.Berkesan

Shaklee juga bukan sahaja telah membawa nama di malaysia, malah ke seluruh dunia. Shaklee telah memberikan perbezaan dalam kehidupan berjuta-juta orang.

Ianya termasuklah atlet-atlet  pasukan prestasi tulen dari kelas dunia sehinggalah ke angkasawan NASA.


5 SEBAB SHAKLEE TERKENAL DI MALAYSIA

1.Produk asli bebas bahan tiruan, dan bahan kimia merbahaya.

2.Produk shaklee mematuhi standard  keselamatan tertinggi.

3.Produk mesra alam, lembut pada persekitran yang tidak membahayakan kesihatan.

4.Setiap satu daripada produk shaklee 100% bebas gluten.

5.Shaklee tidak pernah melakukan kajian ke atas haiwan dan bebas penganiayaan.


Jadi,masih ragu-ragu ke kita dengan shaklee? Zilla pastinya tidak! Jika anda telah ikuti perkembangan Shaklee Malaysia, pada tahun lepas (2022) dan tahun sebelumnya merupakan tahun pengiktirafan Shaklee sebagai Most Trusted Brand in Malaysia kategori vitamin dan suplemen yang diundi oleh rakyat Malaysia sendiri.

Shaklee adalah Suplemen Terbaik (👈baca juga entri ini tentang  vitamin terbaik dalam produk shaklee) yang sudah bertahun-tahun dipasaran dunia! 


Hebatkan! Alhamdulillah,bersyukur Zilla telah menjadi sebahagian daripada keluarga shaklee yang hebat.

Shaklee telah menyediakan pelbagai keperluan vitamin/suplemen untuk harian kita yang lebih aktif,sihat dan bertenaga. Antaranya adalah seperti yang Zilla senaraikan dibawah:

3. Set Kesihatan Lelaki & Wanita
4. Set Gastrik
5. Set Keperluan Harian
6. Set Ibu Menyusu

Dan banyak lagi! 

Setakat ini dulu perkongsian Zilla kali ini, insyaAllah, ada yang berminat mengenali dan mencuba sendiri kebaikan produk shaklee, boleh terus klik disini ya.

Azilla Muhammad
Shaklee Business Builder
Pengedar Shaklee Bukit Jalil

#blogmegashaklee
#shakleethrive2023
#shakleetriumph2023

Comments

Popular posts from this blog

5 IDEA MENU SAHUR SIHAT

Set Puasa Shaklee : Berpuasa Dengan Shaklee Semudah 1 2 3