Set Kurus Shaklee : Sihat & Cantik Beraya Dengan Shaklee

!!Sihat & Cantik Beraya Dengan Set Kurus Shaklee!!

Sana sini riuh berkompang nak kurus hari raya nanti! Azam baru yang tak pernah hilang sepanjang tahun, dan diulang-ulang untuk tahun berikutnya.hehehehe...Zilla pernah dengar juga ada kawan mengadu, "...penatla nak kurus ni, tak kurus-kurus juga..." Tapi hati mereka ni sangat kental, azam tidak pernah pudaršŸ˜€ 



Ok, jom Zilla ceritakan supaya lepas ni, kawan-kawan semua dah tak mengadu penat nak kurus. Tapi datang mengadu "...senangnya kurus, berkesan dan result yang memuaskan..." Memiliki badan yang sihat, kurus dan cantik pastinya menjadi idaman setiap orang! Jadi, bagaimana Set Kurus Shaklee membantu dalam memudahkan diet anda?

KONSEP MUDAH KURUS DENGAN SET KURUS SHAKLEE
BAKAR    BUANG    BINA


Zilla percaya, masih ada segelintir mereka yang mengalami masalah kegemukan belum berjaya menurunkan berat badan walaupun pelbagai cara telah dilakukan. Kita fahami dulu konsep diet yang betul. Umum tahu, kegemukan ini disebabkan oleh toxicity didalam badan yang berpunca daripada makanan, bahan kimia, atau persekitaran dan juga gaya hidup. Seharusnya, tokin-toksin yang ada didalam badan ini dibakar dan dibuang terlebih dahulu sebelum kita membina semula tisu-tisu badan yang baru untuk fungsi organ yang lebih baik. 

Kebanyakan daripada kita pula terlalu teruja dengan pengamalan diet tanpa berfikir untuk mulakan dengan konsep/langkah yang betul! Zilla sediakan anda Set Kurus Shaklee : Hello New You Set untuk memudahkan proses penurunan berat badan dengan konsep yang tepat dan berkesan.


Hello New You Set


Set Kurus Shaklee: Hello New You Set ini terdiri daripada 4 produk utama iaitu Lecithin (memecah lemak), Omega Guard (membakar lemak), Herblax (membuang toksin) & Cinch Chocolate (membina sel-sel & tisu baru). Jom kita kenali lebih lagi tentang produk-produk yang ada dalam set kurus shaklee ni!

1. Lecithin 

Lecithin mengandungi sumber semulajadi daripada kacang soya organik (NON-GMO SOY) yang turut mengandungi kolina & inositol yang penting dalam diet harian untuk menyokong kesihatan otak, hati, kardiovaskular dan pembiakan. 

Lecithin juga dikenali sebagai "pengemulsi lemak" atau mudahnya ia mampu memecahkan lemak dalam badan terutama saluran darah. Lecithin yang disertakan dengan senaman adalah lebih berkesan bagi anda yang ingin menurunkan berat badan.


2. Omega Guard

Omega Guard shaklee merupakan minyak ikan yang mengandungi tinggi omega-3, EPA & DHA. Omega Guard ini dihasilkan 3 peringkat  proses penyulingan dan selamat daripada bahan kimia dari laut dalam. Baunya juga tidak sehanyir bau minyak ikan kebiasaan yang ada dipasaran.

Omega-3 fatty acid daripada omega guard ini mampu mengawal pelbagai hormon dalam badan termasuklah meningkatkan hormon LEPTIN, yang berfungsi mengawal selera makan dan membantu kita mengawal rasa lapar. Semakin tinggi kandungan leptin ini, semakin lama kita dapat mengawal rasa lapar.

Leptin juga mampu meningkatkan metabolisma badan sekaligus membantu pembakaran lemak lebih cepat dan berkesan.


3. Herb-lax

Campuran propietari Herb-lax adalah termasuk daun senna, yang digunakan secara tradisional sebagai laksatif semulajadi. Daun senna juga merupakan sunnah yang diamalkan bagi tujuan mencuci usus dan mengubati sakit yang berpunca daripada perut.

Herb-lax ini merangsang pergerakan usus untuk melancarkan proses pembuangan dan pembersihan usus secara semulajadi, mengurangkan sembelit dan mengurangkan penyerapan lemak pada organ sekaligus membantu menurunkan berat badan secara sihat.


4. Cinch Shake

Cinch adalah minuman berasaskan protein (daripada kacang soya NON GMO) untuk menggantikan makanan sepanjang proses penurunan berat badan atau berpuasa. Cinch shake shaklee diperkaya dengan kandungan Leucine iaitu amino asid yang memberi signal kepada badan untuk memelihara otot semasa proses penurunan berat badan.

Cukup terkenal sebagai meal replacement kerana mengandungi cukup nutrisi seperti satu hidangan makanan. Paras GI dalam cinch shake protein shaklee juga adalah dalam kategori rendah yang boleh mengekalkan tahap gula dalam darah, kekalkan tenaga dan kenyang lama.


Sekarang dah jelas ye macam mana setiap satu produk dalam Set Kurus Shaklee membantu mempercepatkan proses penuruan berat badan anda? Suka Zilla galakkan juga, dengan pengambilan Set Kurus Shaklee ini anda boleh amalkan juga booster terbaik untuk kurus dan sihatkan sel-sel badan, iaitu minuman botani semulajadi Shaklee; VIVIX!

Vivix merupakan minuman botani yang kaya dengan kandungan Resveratrol dihasilkan dari 4 jenis tumbuhan utama:



Kandungan utama Vivix


Vivix adalah satu-satunya minuman supplement yang berjaya menembusi sel badan sehingga ke peringkat DNA dan bagus untuk kesihatan menyeluruh. Untuk pengetahuna anda, vivix mempunyai hak ekslusif yang terdiri daripada 5 paten ke atas vivix, dan 4 paten pada kandungan utama (4 jenis tumbuhan di atas).

Dalam sebotol vivix, terdapat gabungan resveratrol dan 16 polifenol yang terbukti berkesan, dan selamat terhadap kesihatan menyeluruh badan kita. Mungkin ramai yang tidak tahu, kandungan resveratrol dalam vivix mempunyai satu keistimewaan iaitu vivix bersifat anti-angeogenesis (fight tumor/cancer). Ianya mampu mengawal dalam mengurangkan dan memutuskan pembentukan saluran darah yang baru terhadap organ badan yang dijangkiti atau berpotensi dijangkiti kanser, mengawal insulin dan juga bersifat "brain protective" .

            


Secara tidak langsungnya, apabila sel-sel badan kita sihat dan organ berfungsi dengan baik, sekaligus dapat membantu  percepatkan proses penurunan berat badan, mengekalkan berat ideal dan memberi wajah awet muda. Nak tahu lebih lagi tentang SET KURUS SHAKLEE yang sangat viral BOLEH KLIK SINI OK!

Oh ya! sebelum terlupa, ingat lagi berkenaan entri pertama Zilla tentang diet Intermittent Fasting? Zilla sangat menggalakkan anda yang baru nak cuba amalkan diet ini, amalkan sekali Set Kurus Shaklee & Booster Vivix! Memang berkesan dan terbukti!



!!Kata Nak Sihat & Cantik Beraya Dengan Shaklee!!

So, jom dapatkan personal sharing dan konsultasi produk bersama-sama Zilla.
JANGAN LUPA JUGA DAPATKAN PROMO SET KURUS SHAKLEE
pada bulan ini.

!!!LIMITED OFFER!!!!





šŸ¤PURE.SAFE.PROVENšŸ¤

AzillaMuhammad|01135253507
Fb : Azilla Muhammad
Ig  : Azilla Muhammad

#blogmegashaklee
#shakleethrive2023
#shakleetriumph2023
#pengedarshakleebukitjalil
#dietIFTRENDING
#SETKURUSSHAKLEE























Comments

Popular posts from this blog

Kenapa Shaklee Suplemen Terbaik Di Malaysia : 3 Keistimewaan Shaklee

Kurus Sebelum Raya Dengan Set Hello New You